Sleeepp Me

VARRFOOOOOOORRR!! Ja vill sova god dame it!! Men nej ja e pigg som en lärka! jag har pratat massa i tel ja har försökt läsa bok sätt på tv men nejnej! Imorn ska man jobba hela dan och upp tidigt. Nu har seb även slutat ingen som kan pigga upp mig med busigheter. D är lättare än ja trodde att det skulle faktist va men ändå jobbigt. Jag är glad för skitungens skull men saknar han. Hans sista dag blev en del busserier vi gav han ett fint avslut med två stora hinkar vatten fick en ren dusch! Haha önskar ja hade bild!




Efter jobbet ska ja till con som har hemma fest. Under helgen ska ja träffa massa vänner som ja saknat!  ÄLKSAR LEDIGHET!





Kommentarer
ivonne

hälsa sebbe bebbe från mig, hälsa att vi ses i fidans drömmar ;)

2010-09-10 @ 13:22:59
ivonne

hahaha eviiil yes eviiil!

2010-09-10 @ 13:24:02
Anonym

Du är ett monster!! HAHA

2010-09-10 @ 15:18:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0