Fanfanfan

Jag vågar inte kolla neråt längre när ja går min kropp har växt. Ja har sen två veckor tror ja lagt på mig 5 kg jag kan inte fatta det. Hur ??? sa ja att d va Feeeeeeeeeeeeeem KG. Försöker va lika possetiv som Iva om min vikt men ja kan inte verkligen.

Visst ja har fått mer former ska inte klaga så men vill tbx som ja såg ut innan. Blir sjukt irriterad över folk som inte kan förstå att alla har olika kroppsideal. Ja skulle säkert tycka att min form kanske passar någon annan. Men inte på mig ja mår mer eller mindre dåligt av det. hatar när folk säger tt ja är fjantig som tycker d jobbigt tt ja gått upp i vikt. Att d aldrig kan förstå tt d ser inte d igenom mina ögon. Vänner som kollegor klagar och ja blir besviken. De tänker på hur d ser ut ibland och klaga på mig sen. Men fan fatta ja e jag. Jag vill inte gå upp inte för att ja ser mig som en tjockis men ändå.

Jag älskar mat och har inga ätstörningar men ibland blir de för mkt av d goda!


Kommentarer
iva

äääälskar dina former! din kropp nu är bara ass and boobis i större portioner hahaha!! smack

2010-09-11 @ 13:45:55
URL: http://ivoncita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0