Come on

GOD MORGON!!

Idag känns som en bra dag! Är d fel och känna så att idag kommer bli bra dag fast man inte kan förutspå nått? Aja slutet av kvällen får visa sig iaf. Jag mår bra och hälsan mår bra. Har inga stora bekymmer *pepparpeppar*.
Så idag är d en dag man bara kan le åt saker och ting!

Igår träffa ja Iva som kommit från spanien brun och fräsh inte okej när ja e blek! Hade inte sett henne på ett bra tag så d va skönt mkt tt snacka om. Saknat min ängel! Sen drog ja till jobbet skulle jobba extra och ha övervak på en pat. Dubbelt så lång som mig fick verkligen ha snabba reflexer och va berred. Fick ett par slag i magen och arm och händer som höll på brytas och d va röda som tomater sen. Men tur tt man har bra smärttröskel och va effektiv så man fick snabba slut. Sen åkte ja hem och umgicks med familjen. Jag och mamma bestämde oss för att vi ska ut och käka bara hon och jag. Det va så länge sen vi gjorde det. Vet inte vart vi ska käka än e sugen på att pröva oasia men hon vill till Tzasiki. Får se vart vi hamnar men längtar iaf grymt mkt. Blir i början av nästa vecka.

Nu ska jag till stan med frugan för hon ska pierca sig. Ska bli sjukt kul ju! Sen blir det en snabbfika innan ja drar till jobbet!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0