Bumpy Ride

Igår : Jobbade jag och va med min "lilla syster" Zah och kolla runt shoppa och käka chinamat. Hon gifter sig snart så det blev mkt snack om d och planer inför. Ska bli riktigt kul längtar.
Skulle till frugan efter men va så otroligt trött.

Idag: Har ja vart barnvakt sen tidigt men skulle på utbildning idag. Som ja såg fram emot men lille bror va sjuk så jag ställde upp för mamma som vart hemma redan hela veckan.

Snart ska jag till stan träffa Hen och shoppa lite till.

Ikväll ska jag på en hemmafest blir kanske utgång sen.



Du kan inte hindra sorgens fåglar från att flyga över ditt huvud. Men du kan hindra dem från att bygga bo i ditt hår.



Peace n Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0