Blessed

Heeeheeey!!

Ja nu har man ingen data och tror ni ja klättrar på väggarna eller jag kan inte kolla mitt schema bussar mejl skriva här eller tanka ner serier/Filmer. Jag vet att d kommer bli skönare sen när ja blir van. Men d känns faktist redan lite bra slippa va beroende av datan så mkt. Jag hittar andra saker att underhålla mig själv med än bara sitta vid datan. Det som hindrar mig mest är just nu är min trötthet som gör mig lat. jag har som tur kollat upp nu hos läkaren och väntar på svar. Så drygt att va trött bara hela tiden.

Denna vecka har gått så sjukt snabbt så inte hängt med alls. Jag har iaf mått bättre och saker och ting löser sig. Jag har haft fint stöd av familj och vänner även arbetskollegor. Allt det betyder så himla mkt för mig. Jag må inte va rik på pengar men ja e verkligen rik på helt fantastiska människor. Jag är grymt Tacksam för det.

Jag har jobbat en hel den nu. Har hunnit fika och umgås lite med vänner och familj i veckan iaf. Men fredas va ja ledig som tur då träffa jag tjejen jag är kontakt person till en stund. Sen träffa jag Ibbe och fikade. Sen drog vi och spela biljard med Hen och Iva. Vi drog vidare till Oasia och tog nån drink sen digga vi inte musiken så blev de Terassen istället. Där blev vi lite taggade och hamna till slut på Bj. My gooch vilken helkväll! Hade sjukt kul fast vi inte riktigt haft förfest eller fixat upp oss. Träffade på några bekanta ansikten som ja inte sett på länge d va kul. stackars Ibbe som fick nästan stå ut med oss vi va överallt och kunde inte sluta dansa till slut fjanta vi oss och dansa på han och larva oss på dansgolvet. Folk tyckte väl vi va koko men vi hade kul och de va hvudsaken. Sen har jag bara jobbat hela helgen och umgåts med familjen.


Så här kul hade ja d haha

Peace n Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0