Every good things comes to an end

Hey!

Så trist allt gott måste ha ett slut efter en skön helg börjar jobb igen! Nåväl ska inte klaga d är kul att jobba oxå!
 
Just nu sitter jag med kopp te och lite kakor ska se på min favo serie EZEL! wooppwopp!! De har börjat ny säsong har inte haft tid att titta innan men ska bli spännande! Tyvärr va serien bättre innan men kanske vänder!

Idag har jag vart med prinsen och umgåts en hel del. Vi har promenerat i stan och ätit middag och sen fikat!  

Igår va d fest hos Iva och Rich Fira Iva och Car! De va kul! Blev Mkt skratt och skrik. Dock lite jobbiga händelser som gjorde mig besviken men sånt händer finns väl inga felfria kvällar.





Life is the art of sometimes holding on, sometimes letting go.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0