WorkworkWork

Hey Ya!

Äntligen är d fredag men tack vare jobb får jag inte njuta fullt ut. Har haft seg morgon vakna tidigt för jag gick med lille bror till dagis sen hem försöka sova lite till innan jobbet. Annrs har dagen vart underbar. Som tur va d ganska lugnt på jobbet så ja skicka hem folk tidigare. Okej ja kom lite sent idag fick bli min kompensation! Efter jobbet åkte jag till eriksberg där Sus hade fest med massa trevliga brudar. De blev dock inte så sent för ska upp tidigt imorgon! Men imorgon blir d iaf lite kul  efter jobbet ska jag på bio med två av bröderna! Nu ska ja hoppa i sängs innan jag ramlar av stolen sjuuuukt tröötttis!!

Hoppas alla får en trevlig helg!!



Kan ni förstå att jag uppträtt till den här låten på parksnäckan i uppsala med dramaklass när jag gick på gymnasium! HAHA Alla uppsalas ungdommar va väl typ där då!!

Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0