Tik Tok

Hey yoh!

Nu är ja frisk igen va en liten förkyldning bara som tur skööönt! Liten uppdate om vad jag sysslat med senaste dagarna. Lördag: Blev hämtad av prinsen vi åkte till barkaby outlet i järfälla hitta inget så vi drog till kista c istället där träffa vi några av hans kompisar sen gick jag och prinsen käkade middag entrecote muums sen åkte vi till uppsala och tog en fika. D va riktigt kul och ja diggar hur vi är med varandra. Vi är grymt envisa och sjukt lika men ändå olika. Vi fyller varandras luckor. Efter prinsen jag drog hem och böt om för fest hos Toni. Sen drog vi alla till BJ. Där började Kaoset fick veta tråkiga nyheter innan jackan va av hehe! Trots masssa onödigheter blev kvällen bra för jag märkte grejer ja aldrig märkt förut. Träffa på massa underbara människor synd tt ja inte fick chansen att prata med alla. Mn vissa jag inte annrs vågar prata med prata ja med haha inget jag ångrar alls dock. Flippad kväll helt enkelt! Söndag: umgicks jag med familjen hemma bara. Idag: jobbade jag sen har jag bara vart hemma och dega nu går jag typ i ide hatar kylan va -10 imorse ush!! Imorgon: Jobb sen träffa brukare kvällen ej planerad.




C u Soon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0