Sjuuuukis

Ja ush stackars mig!! Vakna imorse av att ja knappt kunde andas halsen va så tjock och huvet bara värkte. Jag har klarat mig länge nu utan att bli sjuk för d känns som verkligen ALLA är sjuka vart jag än vänder mig hemma jobb vänner! Så idag har jag vart inne hela dan och försökt bara vila! Min kropp är gott som död så ja har sovit redan mer än halva dan. Det är så skönt och gå i mjukisar och se på massa tvserier och äta gott! Förstår inte vrf alla klagar på att vara sjuk haha!


Har lust och åka till detta gatu kök så sjukt skön människa! Tittar på Anagina show bara för han haha klockren!

Nu har ja så dåligt minne att ja glömmer bort saker och ting lätt har sagt hundra ggr ja d ska ja skriva i bloggen men glömmer alltid bort d så d gör nog min blogg lite trist för jag skriver inte så mkt personligt. Så ja missar att skriva mkt om min vardag och speciella händelser tyvärr.

Men veckan uppdate: Måndag Jobb sen shoppa lite och sen hem till Suzzi prata massa och drack några glas rose MYS. Tisdag hade jag som vilo dag behövde d så ja tog lång sovmorgon och pyssla bara om mig själv och tog d bara lugnt med lite filmer. Onsdag: Jobb Stan med Hen fika på mitt favo ställe och sen hem till Iva och mös med hennes familj och nykomligen.

Imorgon om förkyldningen lagt sig vill säga: Jobb och utbildning Hot och våld spännande! Sen träffa Prinsen som jag saknat otroligt mkt






Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0