No more Snow

Fyfään!! Vilket vädet vet inte om ja ska älska de eller hata d. Först va jag lite bitter efter jobbet när ja hade bara skinnjacka och d va slaskigt ute men sen när ja gick hem och böt om va jag nöjd. D va fan fint vet inte om d va friska luften eller nått i snöflingorna som gjorde mig pigg. Trots hur våta kläderna blev, väntan på bussen eller snygg vurpan jag gjorde innanför porten. Men jag kunde inget göra än att skratta faktist. Finns ju inte dåliga väder bara dåliga kläder...hehe vet inte om ja alltid håller me d men oftast. Jag hoppas och ber att snön håller sig till jul och sen får d gäääärna försvinna. Jag saknar sommaren som faaaaaaaaaaaaaaaan!!! 


Men d som gjorde min dag mest idag va att store bror va här idag. Fer med frugan och sin son. Så grymt söt han va. D va riktigt skönt och träffa stor bror saknat han grymt mkt. Men mest saknar jag våra kvällar på basket planen d va tider d. Vi va ett gäng som samlade och spela i svartbäcken för skoj skull. Hela jag blev varm när Fer kalla mig för faster på turkiska för sin son så sjukt gulligt. Haha nörd jag är men jag är sjukt nöjd!


Jag tycker Fer och Eminems röster är väldigt lika när d rappar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0