Tired

HEEY!!


Ja ni! Jag har haft fullt upp senaste dagarna morgon till kväll. Min skalle är sprängfylld men ändå så tom. Svårt att förklara. Dessa dagar har jag iaf inte tänkt så mkt bara gjort saker som behövts göra för stunden. Men vet att d finn en massa saker jag behöver tänka över. Jag tar en dag i taget just nu.

Lördags: Jobbade jag på Pelle sen drog jag hem till Con som fyllde år fira henne och blev utgång sen. En kväll att minnas. Många frågor och tankar som dök upp. Men d va iaf en bra kväll. Blir inge mer festande för min del, inte på att bra tag. Jag är säker att ja kommer hålla mig så d känns bra.

Söndags: Gick jag och jobba efter några få timmars sömn blää. Men min prins hämta mig och gjorde mig pigg. Vi tog en fika och han lugna ner mina nerver:p efter jobbiga arbetspasset. Båda skulle upp tidigt så blev en kort träff. D va riktigt jobbigt att skiljas. Nu kommer ja nog inte se han förrän nästa vecka jag har mkt för att göra denna vecka ush.

Måndags: blev d massa telefon samtal till olika ställen som tex Graflunds, Dell, sjukhusen, ul, Telia osv. Men d kändes riktigt skönt när ja va klara med alla. Sen blev d mera jobbb.

Idag
Har jag haft fullt rulle med syskonen och hemmet och pendla emellan till sjukan. En i familjen är där just nu. D va d dåliga beskedet jag fick för någon vecka sen som spökat mkt i min skalle men nu är d på g och d gäller bara ha tålamod. D är inget alvarligt just nu som tur. Men d är verkligen tungt för mig. Jag är tacksam för allt stöd jag har fått från folk som vetat om detta nära som bekanta. Det betyder otroligt mkt för mig. Jag och syskonen va på deras skola som hade speciel dag och d va barn som uppträdde. Jätte gulliga. Vi gick runt och såg en hel del bekanta ansikten. En del fråga om ja va mamma till syskonen!!! Ja va skit sur ja ser fan inte ut mer än 20 och d tror ja är mamma till 10 åring halllååååå!!. Fast jag kände mig som en mamma ett tag men folk va impade d va kul. Hur mkt ja höll mig från att skrika eller få nervsammanbrott så va ja glad att ja va där och fick tid med syskonen. Under sån här tid känns d skönt och bäst att va med familjen.

Min data är paj nu. Sist va d för batterit men nu e den helt död. Så d ska komma nån hit och fixa den skööön slippa lämna in! Så ja kommer inte va så närvarande denna vecka för d och att ja måste ägna tid åt hemmet.





Annrs rullar allt på som d ska. Det är massa frågor i mitt huvud just nu tyvärr. Jag vet inte än hur jag ska gå till väga med allt. Jag vet att jag ska ett steg i taget bara. Jag har blivit mkt bättre på att inte bry mig så mkt hur konstigt än d känns att säga. Men ja måste lära mig att vissa saker får man bara släppa. Lämna d till ödet.

Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0