yoyo

God dag! Vakna för några timmar sen. Väcktes av tel som ringde. Brr..
Nu sitter jag i balkongen äter lunch och solar underbart väder. Städade rummet lite hade lämnat d som andra kriget vart där bev stresstigt på slutet.

Igår va skit kul. Skratta så jag fick ont i magen flera ggr. Blev lite dans oxå. Inte min musiksmak men med rätt gäng så vore inga problem. Jag lyckades ramla från trappa haha fråga mig inte hur men d känns idag kan jag säga. D va max 5 trappsteg som tur. Får skylla mig själv hade rätt så höga klackar. Fick för många komplimanger för d och d togs massa bilder på skorna ja hade på mig hahaha. Fick väl för mkt lufft. Resten drog till flustret men jag va alldeles för trött.

Idag känner jag för massa saker grill fika bio men är så trött får se om jag inte bara hemma o degar.
Man har ju åldrats inte som gamla goda tiden då man inte tyckte tiden aldrig räckte.



Blogg ya later !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0