Vilodag

Så skönt med regn älskar hur d droppar mot fönstret!!

Idag är jag hemma bara o vilar. Önskar ja hade mer krafter men min kropp vill inte.
Fick stanna hemma från jobbet idag blää ångra mig lite sen men kroppen orkade inte.

Igår tog ja d ganska lugnt. Jobba på pelle urmysigt. Fick tillbringa massa tid med min chef som jag inte träffat på länge. Trodde d skulle va rätt lugnt igår så jag och Joa satte oss ute vid solen o d tog inte mer än 5 min vila o d ba kom kunder. Efter jobbet träffade jag Can som hälsa på båda vi va helt döda o trötta så vi tog d lugnt satt o snacka massa skit. Sen drog ja till Suz och skulle spela kubb men sega ja kom sent så vi gick in o spela lite spel d va kul.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0