Morsdag ♥

Hej bloggen!

Jag har haft fullt rulle med jobb i helgen. Idag har jag iaf hunnit med lite annat.
Jag och syskonen har städat heeeela hemmet för morsdag. Sen åkte jag ner till stan med Hen för hitta present till mamma. Köpte en jätte snygg tröja som hon älskade och skrev ett fint kort till henne. Hen gick vidare till jobbet hon börja innan mig. Sen kom Mar vi åkte runt liten stund och sen va ja tvungen o gå till jobbet.







Jag är förkyld blä cyklingen går inte så bra så igår fick Dav hämta mig igår för ja inte orka cykla hem o ja trodde d skulle regna. Men det går egentligen mycket bättre än jag trott. Jag lär nog cykla hela sommaren om jag kan.

Imorn: är jag ledig wiii. Jag ska träffa min fru har ja planerat och vi ska laga tacos hos henne. Mer har jag inte planerat resten visa sig.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0