Eurovision

Förvånad? Nej!

Jag brukar se på eurovision varje år med mamma tyvärr hann jag inte i år. Jag är inte ens närheten av en chock att Sverige inte gick vidare tyvärr. Årets bidrag var ju otroligt tråkig. Hela Anna ser ut som en torrboll. Inte för att hon hade så många bra utmanare. Men det det skrek om att Sverige skulle kyssa årets euorovsion stort Hejdå!


Sverige hade så många bättre deltagare tyckte jag som min favorit pianisten Salem al fakir. Tysklands bidrag va inte så farlig den va annorlunda och helt okej. Turkiets va oxå lite annorlunda för att vara Turkiet men föredrar ändå deras låt för tysklands.





2010 vinnare i Eurovision Tyskland


Andra plats i Eurovision Turkiet


2006 vinnare Eurovision Grekland
 
Helena va en väldigt värdig vinnare! Tyckte om att både hon och musiken va så grekiskt!
Riktigt bra låt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0