A Woman's Worth

God morgooon!!!

Har haft en obeskriv underbar morgon! *long time no se* Blivit varken väckt av barnskrik eller larmklockan och def inte nån som ringt o väckt via mobil/hemtel/dörren!! Och absolut inte jag som vaknat och sen inte kunnat somna! Sån här dagar har vart sälsynta på sistonde så e tacksam och sist men inte minst käkat frukost i strålande väder satt i balkongen och njut bara av solen. Mums så nu e ja mätt!

Idag: Skulle jag ha jobbat men orkade inte slut efter helgen. och vill unna mig själv lite tid idag så har inte gjort några planer ska bara vila! Och göra det jag känner för ! Det är trots allt kvinnodagen hehe! Till alla kvinnor där ute ni är underbara och låt ingen få er tro annat spec inte några män iaf:p Vi kvinnor är starkaste skapelsen på detta planet.





Helgen: Har vart inte så händelserikt men den har gått så otroligt snabbt. Har jobbat på Pel det va jätte kul! Har vart med Lin så d har vart helgens höjd punkt! Min Älskling bor för närvarande i borlänge så hinner knappt ses. Det har vart så otroligt skönt och va med henne för Blondie och jag hade en del o ta igen.



Bild från våran tid i halmstad 08 ! Underbar resa med Mar och Tes! Saknar våra tider!



Kommentarer
marie

guuld fidan!!

2010-03-10 @ 10:22:35
Linda

Det va underbart att få jobba med dig igen gumman! Hade såååå mycket att ta igen! ses snart igen :) pusss <3

2010-03-14 @ 12:35:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0