Sluuuuuuuuuuuuut

Gud så trött jag är! Idag har jag jobbat på vård och som kontakt person. Sov otroligt dåligt och oroligt inatt och va så slut i kroppen redan när jag kom till jobbet. Så har tagit en omedveten siesta. Vakna nyss efter drygt tre timmars sömn.



På vårdstället har d vart busigt värre på sistonde. Haft ientejpat på mitt skåp x antal ggr med klissterlappar som står tvätt på bla. Vart trött sista gången så ja tog min vatten flaska o hällde ISKALLT vatten längst min kolegas rygg hahaha!! Hämnden e ljuv. Käraste Seb sjuksköterskan på jobbet  måste haft alldeles för lite jobb idag så han gömde min kopp och fixa så ja fick gå på skattjakt! Han hade gjort små klisterlappar som ledde till olika ställen fick bla klättra på skåp och sen så sluta det hela med att ja skulle till alla chefer på jobbet och fråga alla gav mig stort leende och vidarebefodra mig till en annan men d ledde såklart till INGENTING.  SÅ där stod ja skämdes att ja gått på Seb dumma lek samtidig med ett leende på läpparna. Lite roligt va d och fiffigt men jag fick ju inte koppjävlen! Som tur har han gått samma längd som mig innan. Innan ja gick hota ja han att koppen ska finnas plats imorgon bitti för få min morgondos om ja ska vakna o va trevlig.

Så här kan mitt skåp se

 &



 Den här schööön




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0