Keep Up

God morgon alla underbara!

Idag skiner solen oxå underbart!! Idag är en lite jobbig dag. Den börja lite dåligt. Men hoppas på förbättring under dagen. Känns som motgångarna inte tar slut och kommer från ställen där man minst anar. Jag ska äta frukost strax gå ner till stan och fixa lite ärenden samt köpa mig en stor fet gigantisk enorm kaffe! Det är nämligen slut här och jag har sovit dåligt senaste nätterna så d är min bästa vän just nu. Senaste dagarna har jag bara fortsatt ta d lugnt. Inte gjort mer än jag behövt. Känns skönt men ändå jobbigt. Kanske för jag inte van så har svårt tt slappna av riktigt.

Idag ska jag: Träffa jia och umgås. Fika med Goc. Träffa Hen på stan och ev våldgästa Ric för fotboll. Även om fotboll vm i år inte vart särkilt spännande tyvärr. Sen får vi se hur dagen slutar!




Gud så länge sen jag festa! Början av vintern typ tror jag! Jag är väldigt danssugen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0