Fuuuuzzbööööölll

En lugn måndag så sjukt skönt! Bara pysslat om mig själv. Hunnit med en powernap. Har tagit ledigt idag från jobbet behövde vila. Nu ska jag dra till Ric för att umgås med barnen och se fotboll tsmns! wiii!!
Italien - Paraguay solklart att Italien vinner va? Hoppas iaf. Har inte sett Italien spela än ska bli spännande. Ohh Holland mot Danmark spelades nyss fy stackars danskarnas självmål. Jag tar rött kort men självmål fy vilken tabbe! Förstår ni hur bleka och tjocka alla kommer bli i sommar ba inne o se på fotboll!! D ska finnas alltid nått ont i d goda! Jag kommer hejja i år på Portugal igen och Brasilien som andra val.

BTW  Jag vet att jag vart dålig på svara på mobil och sms men jag är otroligt trött och känner att jag behöver vara. Jag är ledsen för att jag är seg på svara på tel och sms. Är så trött på telefonen och denna vecka kommer jag bli ännu svårare att få tag på behöver lugn o ro.



I feel like I can’t miss
I know they want me to fall
But ain’t nothing bigger than this
So just pass me the ball
You know you looking at a winner
I can’t miss, Can’t lose, Can’t miss
You know you looking at winner
`Cause I’m a winner
Yeah I’m a winner

I ALWAYS Get WHat I Wan't

 xoxo


Kommentarer
Marykexet

ta hand om dig gumman<3

2010-06-14 @ 22:23:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0