Den stora dagen! ÄNTLIGEN

Gud äntligen har d visat bröllopet! Nej absolut inte för tt jag har längtat utan för att jag e trött på det. Absolut det är stort kommer vara med historia men come on behöver inte va så här mkt tjat om det. Varje tidning radio lr tv har d talats om d sen d förlova sig vilket va för mer än ett år sen. Är det bara jag som tycker att Daniel ser sliskig ut? Haha han såg ut o svimma vilken sek som helst stackarn va för nervös!Jag har vart nyfiken på klänningen idag men resten inte. Jag tycker våra skattepengar kunde gått åt finare klänning men smaken e som baken! Men Victoria lös riktigt mkt och det gjorde henne vacker iaf. Hon skulle kunnat haft på sig vad som helst. Nu åter det att se hur länge efter snacket kommer pågå. Sverige är ett händelselöst land och nu när d inte är inte med VM lär d här pågå säkert pretty long time!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0