MONDAY

HEY!

Nu har jag äntligen semester så sjukt skööööööönt! Ska jobba dock lite på Pelle och va handledare där också. Men får chansen att umgås med min chef som även är en av mina närmaste.

Igår efter jobbet åkte ja ner till frugan och spelade Okey(turkisk spel) med Emi, Mal Och Cas. Det va kul jag vann så klart! Ja jag ljuger kom på andra plats. D får duga! Det va mysigt vi satt på balkongen bl.a. och det pratades om ALLT mellan himmel och jord! Jag är inte den som är så pryd av mig men jag fick mina chockar hihi! Klockan blev mkt och jag missa bussen somna hos frugan! På morgonen kom Gab fram till mig och gav mig ett armband som han själv gjort och som mitt namn stod på! Hur glad tror ni jag vart!! Vart alldeles varm i hela kroppen! Jag är så glad fortfarande och har på mig armbandet.

Imorgon ska jag till Pelle och jobba lite. Sen kommer min dejt som min chef ska få träffa lite nervöst. Viktigt för mig vad hon tycker. Och han är viktig för mig oavsett så ja vill att d ska ses! Spännande!

Jag orkar inte är så trött på det här men ytterligare en mobil är sönder! Jag vet inte hur men mina händer har nått emot mobiler så jag är utan mobil. Ska låna nån snart tills jag får tbx min från reparation!Jag går inte ens in på facebook längre eller msn. Orkar inte med data. Ni som behöver få tag på mig mejla eller hemtel!

Jag har två veckors semester nu. Har så lite för jag sparar till vinter eller nästa sommar då jag ska till Turkiet och resa runt där. Under min semester nu ska jag fundera på vad jag vill göra efter sommaren. Behöver lite förändring i mitt liv känner jag nu. Och ta tag i jävla körkortet! FAN!





In life you need either inspiration or desperation.
/

 

Tony Robbins


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0