Iam sorry......NOT !!!

YOOOHOOO!!

Jag är sorry att me inte blooggat!!
Men egentligen inte ...Jag har gjort annat viktigare. Spenderat tid med mig och vänner och min underbara familj. Jag har träffat nya underbara människor.

I veckan har jag bl.a..

- Jobbat på Pelle en hel nu när chefen är borta och det innebär mkt ansvar. Men nu är chefen äntligen tbx så jag kan släppa d för d vart ruch att jag från självmordbenägen till zombie. Jag har vart Gordon Ramsay i köket mot personalen. Men det har lönat sig för de har blivit sjukt duktiga och en vecka utan nån skada skedd eller problem! Under tiden har jag träffat olika människor underbara kunder 99 % iaf.

- Träffat underbara vänner. Utgång och haft sjukt roligt minnesvärda kvällar. Film/mys kvällar. Stan/uteserveringar. Spec. vänner jag inte ser varje dag. Skönt med semester.

- Familjen gud de har vart otroliga. Mamma med sina bakelser Pappa med sin humor syskonen som gör mig orolig och älskar att driva med sin stora syster!

- Kärleken Underbar har det vart obeskrivligt skönt.

- Händelser?

- Träffa på ett gammalt par som kom från Växjö och jag har alltid velat åka dit. Efter max 5 mins samtals tid erbjöd de sovplats och allt. Kvinnan lämna sitt visitkort. Helt underbar och jag blev helt varm. HAha ja min första tanke som er va....va vill hon? Vet faktiskt själv inte kanske inte ska slakta mig och bara ville va snäll........man kan ju iaf hoppas:p

- En kille på vespa som körde mot bussen krocka och ramla. Han satte sig upp och åkte i väg när hälften av delarna på hans vespa va kvar. Nått olagligt men farligt va d. Alla tappa hakan!

- Har äntligen fått min mobil från verkstan nu och är nöjd som en bebis med napp. Dock fått nog nånför nån med privat nummer diggar mitt nummer och terrorisierar mig dag som natt. Förstår inte vrf?! Vrf inte bara söga vem du är jag bits inte:p Aja det är väl bara min röst den personen är efter. Förstår att personen saknar mig men PRATA gärna! Plus folk jag inte behöver i mitt liv har mitt nummer så dax att byta nummer nu ! Gör det innan onsdag beställt hem nytt nr Ni kommer få de nya numret innan dess. Ni som förtjänar de vill säga haha:p 
 
Så har veckan vart inte händelserikt för en annan men för mig har det vart dunder. Har märkt en sak vad ett leende kan göra eller vara extra trevlig mot folk en vän, granne eller servicepersonal på mcd kanske? Helt otroligt va man får tbx. Bara känna att du gör en annans dag. För mig gör ett leende mkt. Kan va en gammal gubbe som tackar och ler när man håller upp dörren bara. Jag har inte haft nått annat än ett leende på läpparna och underbar känsla. Vrf ? Vet ej inte kär nej. Men vart bara lycklig. tills nu då när man får höra otroliga grejer men det kommer inte hindra mig att le igen.

ac denna underliga värld vi lever i....och folk sluta se mina stavfel jag skriver snabbt och orkar inte hålla på tänka på stavningen! Det är bara min svenska lärare som får kräva.


Now I'ma do this thing like it ain't done before

A lotta them be wishin' that they was in my position

Anything I want
I'ma get it 'cuz I know I need it

It's Fidde comin' and I know you heated
Anything I need
Gotta have it, bet I'm gonna grab it

Ain't nothin' better than the satisfaction
Everything I am
Just because I had to make it happen



Kommentarer
Ehlin

Fin blogg bruden!! Vart jobbar du? Tänkt man kanske ska komma förbi nångång och terra!! Verkar som att din semester varit händelserik, härligt! Kramar :D

2010-08-01 @ 06:46:56
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Fidde

Hey gumman! Jobbar på Pele svenslös hus! Kom dit med sötnosarna dit nångång vettja! Förresten såg på din blogg att vi va på svandammen samtidigt synd att vi inte sågs! kram

2010-08-03 @ 12:16:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0