Hög på sol o sommar

Gud så sjukt underbart senaste dagarna har varit lr senaste veckorna? Tiden går så fort! Jag har haft det urmysigt och hoppas verkligen att hela sommaren fortsätter lika soligt och varmt.

Senaste tiden har jag umgåtts bara med familj och vänner. Har bl.a. solat, grillat sett fotboll ute osv. Jag kan inte begära någonting mer. Önskar jag kunde träffa lite andra av mina vänner men inte hunnit än. Men semester snart wiii.

Nu äntligen har jag köpt en ny mobil! Sony Ericssons Xperia Mini pro ! It's LOVLY! Den är perfekt för mig. Nu kan jag nås mkt lättare svarar iaf mkt bättre på samtal nu än förr! OBS en del av mina nummer sparade inte på sim så skicka gärna erat nr till mig. Jag kommer avsluta min Facebook i veckan känner att jag inte har nån nytta av den nu under sommaren spec. fan sitter framför den lite för mkt känner jag. Haha! Så kommer nås enbart på mobilen och mejl.





Men som ni vet inget kan va perfekt och det som är bra varar förstås inte länge. Fick reda på en sak som gjorde mig ledsen och besviken tyvärr. En vän har bettet sig respektlöst mot mig. Det har pågått ett tag men jag har låtit det stå på is trodde på att personen skulle förändras men icke. Jag hatar att ha tomma bollar i luften och gillar att va rak på sak. Men det här är inget jag kan göra nått åt. Jag vet att sitsen är inte lätt och förstår till en viss procent vrf detta har skett men det är långt från ok och skulle vi gå varsitt håll skulle jag inte ha nått emot det. Det är som tynger ner mig är att vi vart vänner så många år och upplevt och delat saker ihop. Vrf kan folk inte bara vara ärliga och säga som det är direkt??...


En kompis sa till mig för inte så länge sen att hur nära än dina vänner är och hur länge du än känt dem kan du aldrig lita på de. Jag kunde inte tro på de han sa och nekade jag vet att jag har vänner som skulle kunna ge ALLT för mig och det litar jag på. Han sa även Lita endast på dig själv och va aldrig beroende av någon annan vilket jag kan hålla med om. Men hur kan man va säker på det egentligen till 100 % ? Ibland kan man inte ens lita på sig själv för man gör saker och ting själv som man aldrig kunnat ana. Jag vet inte kanske min ilska som talar nu men är så besviken på mänskligheten och dess beteende.

 



 


Behandla andra som du själv vill bli behandlad


Kommentarer
marie

väldigt snygg telefon:) all lycka med den önskar jag dig!!kramar

2010-07-16 @ 07:49:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0