Just smile and let the world wonder why

SHouuuUUooOO!!

Här händer det inte så mkt. Känner ingen inspiration att skriva just nu. Vet ej Vrf. Även om ja får höra titt som tätt "vrf skriver du inte det till bloggen?" osv.

Livet är ändå ganska lugnt just nu. Men tyvär känns det lite som lugnet före stormen som vanligt. Dock har det varit lugnt och fridfullt väldigt länge. Jag mår bättre än bra. Nöjd och Tacksam. Jag har underbara människor som förgyller min tillvaro. Hoppas det här är ett bra slut på året och bättre fortsättning på nästa. Livet är väldigt mkt va man gör det till och jag vet att jag är värd att ha ett bra liv!

Kom inte på piggare låt

Senaste dagarna: så har jag inte gjort så mkt tagit d mest lugnt. Mest speciella för mig så har ja vart ute med mamma och bjudit henne på middag. Själva. Det va helt underbart. Vi fick chansen att prata om massa olika saker. Hon berätta lite saker om min barndom iaf. Det hon fick vara med om. Hur busig jag va, haha. Sen fick ja henne att prova på sushi och det gillade hon.

Jag har vart annrs med lite vänner och jobbat för d mesta. Umgåts med prinsen oxå ja fick vantar av han. Jätte fina. D va en speciel symbol i d hela som ja behåller för mig själv men d va verkligen gulligt. Ja lär alltid minnas det.

Har även gett blod. Men besviken på mig själv hade tänkt jobba som volentär nånstans under jul men ja fick inte tag på nån efter som ja ringde sista minuten idag. Om nån känner till nånstans hör gärna av er! Väldigt intresserad!

Imorgon: Då ska jag jobba 7-21 med 45 min rast BARA! Aja får tänka på OB och hur nöjd ja blir nästa månad. Jag firar ju inte jul. Så missar inte mkt. Men lär bli lite extra lyx för kunderna imorgon. Ska pynta och till d lite. Resten av helgen är ja ledig men ännu inget bokat, får bli en överasskning.



HAHA ja bjuder på en bild på mig själv självklart lite redigerad. jag med ansiktmask!

Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0