I Made My Luck

Efter att jobbat 7-21 idag kom prinsen hämta upp mig. Han överraksa mig med en stor buket rosor! Sjukt vackra. Mobilen är på laddning har inte hunnit ta kort än. Jag hälsa på Pelle huset och kolla läget för ja skulle ha jobbat ikväll. D va några som hyrt stället och hade personalfest med grymt bra musik. En kille kom till disken där ja stod och höll på servera en snabbis så börja han sjunga för mig och haha utan och ens prata me mig innan. Jag fick en askchoklad av min underbara chef som tack bara. Hur fint är inte d ?? Ja blev nästan tårögd.

Imorgon: Jobbar jag 7-16! Sen om jag har tur blir d hemgång och sömn som gäller.

Ögongodis!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0