Hold Hands

Chooo!!!

*Ändrade om inlägget innan de va inte alls som ja hade tänkt mig fick skriva nästan om allt hade gjort d mesta via mobilen gick inte som ja ville...

Ja ska väl tjata på samma som alla vilket väder?? Ja ska platta håret snart och har en känsla att d inte kommer hålla länge!! Men ja är bestämd snön ska inte vinna!

Igår va ja hos en vän och försökte visa stöd som har nyligen förlorat en son. Va där för att beklaga sorgen. Helt otrolig kvinna vilken stark själ hon har. Jag vet inte hur ja skulle va om nått sånt hände mig igen. Efter att min mor gick bort har d följt mig varje år som ja levt. Ja beundra min vän verkigen. Hon är enastående kvinna! Tänker på henne varje dag. Önskar ja kunde göra nått som gjorde d enklare för henne vet att d omöjligt men vill va mer än ett stöd.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0