Harry Potter

ALoo!!

Jag kom hem nyss från bio med två av små bröderna. Vet inte vrf ja ska försöka va snäll syster. D va inte lätt och sitta i biosalngen efter sömnlös natt. Jag är glad att ja hann ta en liten powernap innan. D va för att ja fick iförsig ställa in träffen med min brukare men så värt det. Vi såg på Harry. P. Biosalongen va nästan tom så d va skönt. Filmen va bra men hade lite mer förväntingar. Jag har blivit så nyfiken att jag bestämt mig tt läsa ut boken så fort jag får tid. Lär ju va mkt hemma under vintern så får massa tid. D andra böckerna läste ja ut väldigt kvickt den här kommer ja va säkert klar med nästa vecka. Mina syskon kan vara ren plåga för mina never ibland. Spec när vi ska ut och göra nått så blir de helt till sig. Men idag va d helt otroliga. Ja behövde inte höja rösten eller upprepa nått av orden ja sa under tre timmar. D va urgulliga. På bussen drog d alla Sean banan och lilla Al fadji skämt som ja aldrig hört förr. En av bröderna gjorde imitation S.B och L.A.F. Ja skratta så fick ont i magen. Folk trodde vi inte va kloka men vi hade asroligt! Nu ska jag trakassera min älskling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0