New Year New Times

Hey Yah!!

Hoppas det är bra med alla där ute! Kul att d finns en del som har intresse för min lilla blogg. Synd att ni inte lämnar spår efter er:p Jag skriver ändå mest bloggen för att ja ska koma ihåg va ja gjort men d är roligt att se att ni är nyfikna:D

Jag har inte gjort så mkt på senaste. Jobbat, fikat och shoppat. Nu är jag på jobbet har lunch rast. Slutar 16 sen ska ja hem. Ikväll ska jag fira nyår som varje år med min familj. Efter tolvslaget kanske hamnar ja nån annanstans vi får se va magkänslan säger. Har fått en del inbjudan på olika fester men ej bestämt än. Alltihopa låter sjukt kul vill va överallt. Men vill även däcka framför nån film. Är sjukt trött! Mamma som håller på förbereder massa mat nu. jag kommer inte kunna annat än rulla nånstans. Förra året fick jag svårt att andas för jag åt så mkt ja skojar inte.. . *dreglar* Längtar tills jag kommer hem thihhii!

Jag hoppas att alla får en underbar kväll. Önskar er ett riktigt Gott nytt år och God fortsättning. Hoppas nya året blir ännu bättre än förra och att alla får se endast ljuset i livet. Mina tankar går till de som får fira ensamma och inte har möjlighet att fira. Önskar att d blir fred på jorden och allt svält försvinner. Hoppas på dessa förbättringar.

Nyårslöfte? Har inge faktiskt...brukar oftast inte hålla...Men tycker inte man ska sätta löften som sluta röka eller banta osv bara för d nytt år. Man ska göra d när man verkligen är redo!

Jag tänker försöka förbättra mig inom vissa områden. De som jag gjorde mindre bra och försöka göra mer saker. Jag tycker alla ska ta tid och tänka på förra året va man gjort och inte gjort va som kunde vart bättre och sen försöka göra om de!



Mix på massa låtar från året som gått. En hel del favoriter men mest Usher OMG och Rihanna Rude Boy

Fikat med


Min Bula! Fan va ja hade saknat henne! Hade hur kul som helst vi tog en fika för få krafter innan vi gick runt och shoppa som galningar. Saknat min ögonsten som fan!!


Dagen efter ficka jag med Mina älsklingar Hen och Mr x! De stackarna fick följa med mig runt halva uppsala för att shoppa och ja skojar verkligen vi va nog överallt. Sen va alla döda och vi försökte fika och va sociala men vi kunde knappt äta upp d vi beställde.
Tycker om denna låt! Den är super !
Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0