It Wasn't Me

HäY!

Idag har jag jobbat och det har gått väldigt bra! Massa trevliga kunder! Jobbade med en ny tjej! Hur duktig som helst! Därimot klantig exakt som mig. HAha som kopier. Chefen visste inte om hon skulle skratta eller gråta. Kaos i köket! Ena stunden olja som rinner ner på golvet som spilldes upp i från ner på vårt hår sen kaffe som rinner  överallt utan kanna..

Efter jobbet drog jag med Ibb som hämta mig och käkade! Sen blev det raskt hem! Sjukt trött!




Igår va dunder! Skulle ut o sätta oss på skeppet men sista sekund ändra alla sig i taxin och ville på krogen! Och det blev inte mer än lyckat! Det va dock konstigt väder spöregn med massa åska. Mysigt men läskigt. Vi hade sjukt roligt. Träffa underbara människor. Och Folk man inte sett på år! Blev mer mingel än dans ovanligt nog! Om nått så går ja bara ut på krogen för dansa ja bara därför! Ja är glad att jag inte går ut varje helg. Jag skulle nog inte uppskatta d och d skulle tappa värdet. Förstår inte hur folk pallar att va ute o slösa massa pengar varje helg. När d kämpat dag efter dag sen ut och slösa på massa alkohol. Nåväl alla har olika syn på hur livet ska levas. Kvällen vart minst sagt minnesvärd.
 
Här är lite flumm bilder från igår början av kvällen men tyvär togs d inte mycket kort jag ska skärpa mig.


Jag och Big Big Mic !





Ej berred men cool bild




Försöker slå Ton för han lyder inte!

Iva och Mic Fint kort!


Toni fick en 8:a HAHA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0