Is there?


Shoohooo!!

Idag har det hänt så mkt spännande. Dagens Höjdpunkter va nog att jag träffa på Tho och snacka om massa.  Saknat han så otroligt. De va ett tag sen Fy mig borde hälsat på för länge sen. Fick träffa på hans son. Helt underbart. Sonen va otroligt gullig. Jag ville kidnappa han men d gick inte Tho med på tyvär. Han somnade i min famn. D va riktigt skön känsla faktist. haha Jag och Tho pratade om det här med barn för länge sen och då va han helt övertygad om att jag självklart skulle bli förälder före han och ja trotsa emot. Titta vem som hade rätt:p. Ja va nog mest glad och se hur lycklig Tho såg ut va. Han sken som solen och verkade trivas som fisken i vattnet. Detta är han värd och kommer va otrolig bra pappa!

Sen hörde Jiji av sig och hade planerat en resa till sthlm imorgon!! WIIWI längtar. Det va länge sen jag och hon gjorde nått äventyrligt. Jag ser fram emot det riktigt mkt faktist. Känns nästan pirrigt!! LÄÄÄÄNGTTAR.


WHY???WHYYYYY? Haha askön video


Nu har jag en dejt med sängen!! Den har vart efterlängtad! Nattinatt

The best way to predict the future is to invent it.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0