Take a chillpill

YOYOYO!!!

SLOW DOWN!! Nä nu ni vettnivad? Jag stannar inne idag har solat lite och kände hur länge sen d va då ja bara tog  de lugnt och hand om mig! Ska lägga ansiktmask läsa en bok se på film! Har fått lite erbjudanden att göra lite saker men nej idag får bli Ta hand om mig själv dag ! Jag har inte haft annat än stressigt på sistonde! De har slutat med att jag fått ta göra saker í sista sekund och blivit sen och sur!! Ni skulle sett mig igår på min lediga dag jag va nog över allt för att hinna med saker som ja missat och behövde göra. Så enough now! Plus kan inte riktigt njuta av kvällen ska upp och jobba imorgon och då jobbar jag 07-21 KILL ME!

Nu är jag hemma från affären oxå ska baka kladdkaka så sjukt sugen! Sitter och ser på mina vackra blommor jag fick av min prins! Fick d för flera dagar sen men d lever fortfarande otroligt! De får mig att må bra men oxå sakna han. Btw helt sjukt han kan läsa mina tankar!! HAHa han skulle gissa va ja tänkte på 2 av 3 hade han helt rätt !!

Helt otroligt beroende av denna låt!!



Kommentarer
Mr x

<3 :)

2010-08-14 @ 17:53:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0