Min ögonsten ♥

Tjenis!

Idag har jag inte riktigt hunnit med dagen känns d som faktist! Idag har jag jobbat sen träffat frugan och handlat en massa. Åkte hem och umgåts lite med päronen som va otroligt mysigt. Hen kom förbi och snacka massa d va härligt. Nu vet jag inte om jag ska träffa några som väntar på mig om ja ska med de ut på krogen eller gå på middag hos en annan kompis. Hatar att välja ush! Min kropp är helt död! Jag är så trött. Ögonen går nästan i kors. Jag vet inte vrf men på sistonde är d en tyngd över ögonlocken. jag är nästan jämt trött!! Hoppas d är bara för vädret.

Nu ska jag ringa min ögonsten som fyller år idag



Ha den äran min vackra afrikanska prinssesa! Må du leva tusen lyckliga år med massa kärlek och bra hälsa! Hoppas ditt liv ser ljuset bara och att alla dina önskningar går i uppfyllelse! Och att ja fortsätter att orkar stå ut med dig!! ÄLSKAR DIG ♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0