Underbart väder

Ohh dagen börja dåligt idag vakna av ja skulle ta bröderna till skolan. Gick hem somna om då börjar byggarbetarna borra i taket!!!!!

Men det vände lika snabbt för

Canbannan va här i uppsala en stund o hälsa på! Underbart.

Iva va här hemma o vi tog en snabb fika. My Love

Nu drar jag till min "lilla syster" Zah ska ta en fika med henne o Ber.

Sen blir det av till Suz och spela OKEY!! (Turkisk spel).

Träffa min brukare igår som jag är kontakt person till. Vi är så enormt olika men ändå så lika så vi krockar nästan jämt men skönt och se att d funkar ändå. Hon berätta en grej som ja blev enormt ledsen för hade lust och leka superwoman! Ibland känner man sig så att man vill rädda hela världen men tyvär får man ta sitt skit först.

Woooooow Barca vann! Ni som inte vet har ja börjat hejja på d. Innan hejja ja på Real madrid i 6 år. Men jag säger aldrig nej till ett vad och förlora så nu e man Barca fann. Boka bord på baren baren och drog vidare till terassen lovly night. Träffa en gammal vän från grundskola. Haha d hela börja me att han skulle driva me mig o sen visade sig att vi kände varran. Uppsala e ibland alldels för litet!

Ha en bra dag !

Såå sjukt sköön låt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0