There are 4 things you can never recover, The stone..after the throw. The word..after it’s said. The occasion..after it’s missed. The time..after it’s gone.

Heeeeeeeey!!


Jag är pigg som bara den! Jag sov en timma på dagen igår trots att ja la mig sent så har jag sovit ut ordentligt! Jag tror de pga träningen! Helt underbar känsla och träna! Jag är så imponerad att ja fortfarande försöker. Specielt att jag tränat utan min pt! Känslan e grym!! Jag lova mig själv att 2011 skulle va bättre än 2010 de va den och jag ger mig själv samma löfte detta år ska minst lika grymt om förra. Jag ångrar självklart lite saker från förra året som lät en orm komma in i mitt liv. Men va e livet utan dålig erfarenhet?? Hur än de är ska jag följa mitt motto LIFE IS WHAT U MAKE OF IT!

Jag ska ut nu och shoppa med mamma innan jag träffar min brukare. Sen blire fika med T som jag inte sett på länge wiiii!! Kvällen ska vi samlas några hos I o R.

Och Imorgon?? Stora dagen! Va jag än ska göra kommer de inte skrivas här iaf:p

Skööön träninsglåt





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0