This is...

Hej gott folk!!

Idag är en strålande dag med skinande sol! Härliiigt efter massa gråa dagar!! Behövs nu nämligen. Har vart seg med bloggandet spenderat mkt tid med familjen på sistonde hållt mig borta från datan.Igår avbröt jag kontakten med Can tråkigt men det behövdes. Och det här tråkiga valet 2010 om att sd kom in i riksadagen med så många mandat har kretsat runt mina tankar mkt men det återkommer ja till senare.

Idag har jag jobbat och mer jobb väntar ska nämligen träffa min brukare snart sen ska jag träffa Suz Mal och Emi för tt spela Okey wiii

I veckan händer inte så mkt Min älskling Ula och sötnosen Cem som fyller år imorgon kommer till uppsala i veckan tjooohooo!!



ÖNSKAR ER TOPPEN DAG


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0