Be You

Jag har märkt med tiden att d är som d är och så kommer det va. Vissa saker kan man bara inte förrändra på. Varken materiella eller människor. Även om du tycker dess betende är fel och frösökt vägleda de försökt ge pikar eller de själva sagt att d är fel men ändå gör d som är "fel". Det är som det är. Vi är människor. Jag tänker inte låta sånna saker komma in i min väg. Alla vi har våra viljor. Ibland när vi är svag så beter vi oss extra konstigt men tycker inte d en bra ursäkt varje gång. Jag vill inte förrändra någon från den är. Vi har ju olika principer även etik och moral. Jag är nöjd med mina. Jag tycker d är tråkigt tt vissa saker inte är självklara för alla men d får va.
Va dig själv låt ingen ändra på det så länge du trivs med det!

PeaCn Love


Kommentarer
Camilla

Hej, grymt fin blogg!! Min blogg handlar om ett intresse jag brinner för, Nämligen fotografi och redigering. Jag kommer inom kort ha en massa tävlingar på min blogg där man bl.a kan vinna fotoutrustning så som filter och annat smått och gott.. Tävlingarna kommer börja när min status blivit lite högre och när jag har fått lite mer prenumeranter. För att hålla dig uppdateras så får du jätte gärna följa bloggen via bloglovin. Titta gärna in hos mig och ha en trevlig helg // Camilla♥

2010-09-11 @ 13:53:50
URL: http://camilicious.blogg.se/
Rebecca

kikar in :)

2010-09-11 @ 13:56:24
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0