Rengarenk

Gothenmurgen Sweden!! Today is a good day!

Hade en underbar dag igår. Efter ett par dagars ledighet från jobb märks d att man har vart saknad. Arbets kollegor som kramar en som man nästan inte kan andas och andra som gör allt för att uppröra en för att få uppmärksamhet. Kolega som kom med undan lagda arbetskläder en annan som hade fyllt i alla papper som moi skulle göra eller en som jobbar på en annan grupp lagt undan kaka endast till mig från min grupp. D värmer verkligen alltihoppa att känna uppskattning. Jag har nog världens bästa kollegor. Helt unika.



Här är en kolega som städar mitt skåp för ja hade pms den dagen och behövde piggas upp!! Urgulligt ju


Helgen har börjat bra för Igår Jobbade jag och allt bara flöt på. Jag va på flum humör så fick personalen och garva så att eka i hela rummet 7 på morgonen. Sen åke till stan träffa upp min extra mamma även chef på mitt andra jobb på Pelle huset där hon ska sluta nu. Hur ont än d gör så är ja lycklig för hennes skull som ska börja på nytt. Det va riktigt skönt och träffa henne. Vi tog en fika och prata om alllt som har hänt. Sen träffa ja upp Prinsen. Tog en fika och cruisa i hans nya bil. Fick bli tyvärr tidigt avslut. Va helt död sovit dåligt så hem och sova.

Idag Har jag haft underbar sovmorgon. Kände nybakat bröd och äppelpaj. Mums. Nu är jag mätt och belåten. Ska börja fixa mig innan ja åker till sthlm. Ska dig med Iva shoppa och träffa vänner. Jag sover över hos några vänner kommer hem imorgon. Hatar de här tråkiga vädret ush för d.

Imorgon Träffa lite mer vänner sen hem till uppsala. För på eftermiddagen ska jag träffa Momo.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0