Strong Will Continue

Hålllööö!

Nu har jag jobbat idag med på min semester! TREVLIGT! Nej inte om man har konstiga o jobbiga kunder! Klagar på saker bara för att klaga bara för att d haft en jobbig dag och om de d klaga på var något nödvändigt ändå och inte påhittade saker o vissa VÄLDIGT onödiga saker! Eller en kvinna som kommer in o begär nått gratis för hennes man fyller år! D är lugnt vi bjuder men va fan bjuder du inte själv snåla kärring! Hatar snålisar! Klagar på priserna och jag är en fika torsk som fikat överallt i uppsala men d är fan inte dyrt hos oss d är tom för billigt!!! Hade så mkt aggression i mig så sparka på grannes onödigt stora cykel den behöver stor kedja för den är så stor och tung! Den tog så mkt plats och jag blev arg men d sluta som på alla filmer att ja fick ont i tån och blev ännu mer arg! Jag brukar inte bli så här sur men idag va d för mycket bara.

Igår tog jag ett kvällsdopp i länna. Härligt! Känns som ja vill göra d ikväll också men ska till Con och grilla. Det kommer bli minst lika roligt. Det blir utgång efteråt men jag stannar nog kanske går ut imorn och fira Ibr som fyller år.

Idag är en jobbig dag. Saknar min barndom! Tänkte på d nu när jag åkte förbi min gamla skola i grundskolan. Inte för att skoltiden va en dans på roser. Jag vart dåligt behandlad och mobbad. Men det har gjort mig till den jag är idag stark. Synd att sånt ska finnas bland barn iaf. Men självklart hade ja det bra också. Jag har massa bra minnen också därifrån.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0