Sometimes good things fall apart so that better things can fall together


Oj vilken dag. Vakna rätt tidigt så jag hann ta en lugn morgon. Satt njöt av  god frukost på balkongen. Nu när de va så härligt väder var jag tvungen o passa på. För jag ska ju sitta på jobbet ändå resten av dan. Och sen jag har kommit har de varit otroligt mkt. Känner mig stolt som hunnit med så mkt! Om ni bara visste! har haft en liten Superwomen i mig!
 
Igår försökte jag varva ner jobbiga känslorna med varmt te, tända ljus och film. Blev riktigt skönt. Känner mig bättre idag. Nu när jag är mer säker på problemet. Jag vet bara inte än hur jag ska fixa de men det är inget omöjligt iaf.
 
Nu ska jag fortsätta jobba klart de här passet sen hem och vila inför morgondagens arbetspass! 07-18!!!
En av mina favorit ljustake i mitt rum!

Underbara vädret innan himlen blev blå och vacker
Lunch med älsklingen. Innan jag o mamma fick gå äta china så mata vi älsklingen som är besatt av max burgare o mjölk?!
Avskedmiddag (MUMS) m Goci dagen innan hon åkte utomlands! Saknar min ängel redan otroligt mkt!

Heheh bild från kulturnatten! Stod i stora torget o posera! (Jag vet borde inte haft solbrillorna men glömde)
Kulturnatten satte nog sin spår på djuren me igelkott o kissekatt dela på pizza hihi
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0