Some people will never realize they have everything, until they have nothing

Woho äntligen lite snö! Lagom mkt för de behöver inte komma mer o kan va så här till nyår. Inget plask o inge snöstorm Tack! Idag har jag gjort lite ärenden på stan sen har jag träffa lillebror över en lunch! Nu är de dax för jobb igen! Jag vet inte hur jag ska klara mig har sån träningsvärk!! Skulle ta de lugnt men va så ivrig när jag såg alla maskiner så tog i kanske för mkt!!! Längtar redan tbx!!

 

 

     Lycklig pojke när han såg all snö imorse!

    Pizzabuffé mumms! Broshan va för fin för att va m på bild !!
Min ängel som äntligen är tbx från Canada! O snart reser hon igen buhu!
Lilla jag
 
UNDERBAR låt! Får grym känsla av den


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0