To live doesn't mean you're alive. Everybody dies but not everybody lives.

Heeeeeeeey!!


Nu sitter jag på jobbet och har rast igen. Har inget o göra nu när de bara 30 min. Så jag har sysselsatt mig med annat fix som man inte hinner med annrs. Jag slutar om en timma då ska jag till min brukare och äta lunch innan jag fixar lite ärenden på stan och sen ska jag träna. Mot kvällen ska jag träffa Ömer på en fika.

Min helg har varit full rulle. Jag har jobbat och försökt hinna med annat kul. Lördag blev lite inte riktigt som jag hade planerat. Jag skulle ju till bröllop men pga min socialfobi och eftersom jag va lite nere kändes inte bröllop så lämpligt. Det blev sent på lördagen eftersom jag träna först sen åkte jag tll concy och tjejerna för grill, kubbspel sen kolla vi på eurovision finalen. Några gick vidare men jag åkte hem. Men ändå lyckades jag försova mig på söndagsmorgonen. Jag va så slut på söndagen. Så jag bestämde mig för att bara sola och sova under min långa rast. På kvällen kom jag hem och fira morsdag med min underbara mamma och familj. Eftersom vi inte fick så mkt tid ihop bestämde jag på måndagen en träff så vi shoppa o luncha ihop. Spendera nästan hela dan ihop. Efter shoppingsturen va ja slut och decka i sängen...Fy på mig hade bestämt att träna men får ta igen idag. 

Nu jobbar jag bara torsdag sen är jag ledig till sönd! Wohooo! Imorn hoppas jag på fint väder för då ska jag luncha med mamma och hinna med nått mer innan jag går med kollegorna och ska va med blodomloppet!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0