The only time you fail is when you fall down and stay down

Nu sitter jag i personalrummet och fikar. Precis innan fikat såg jag en groda på golvet. Förstår inte vart den kommer från men runt de här stället har man ju sett olika djur som harar, ugglor änder som satt sitt bo osv.
 
Jag är rätt seg idag. Igår slapp jag jobba hela dagen för en kollega ville byta. Så jag fick sluta 13. Gårdagens händelse va att jag hade sockersug och mina underbara kollegor ställde upp o baka för min skull!!:D
Åkte snabbt hem sen till Concy för att mysa me henne och Diana. Vi satt och titta på filmer och åt MASSA gottgott!! Mot kvällen åkte jag hem till Hussein som jag va bjuden på middag hos med Ivonne, Richard och barnen. Adi kom och joina också. Vi kolla på film och umgicks.
 
Efter middagen myste jag med denna charmören! Himmelsk gullig!!
 
 
Idag är min plan på att hem och vila umgås med familjen!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0