Lord, Bless Our Week. The Pain Of Yesterday is The Strenght Of Today !

Jag har 30 min kvar av min arbetstid sen är den gjord. Vilken dag. Det har varit fullt rulle ända tills nu. Det har varit på ett sett skönt för tiden går ju lite snabbare. Dagens händelse va nog att vi stod o kolla på OS avslutningen på tvn och när Spice Girls uppträdde börja nästan alla kollegor dansa!! Hahaha. Såg inte klokt ut men kunderna fick ett gott skratt.
 
Min helg har varit helt underbar!! Fredags jobba jag till 13. Träffade min brukare och fika på fågelsången. Sen åkte hem och träffa upp syskonen och tog dem på bio. Såg Spiderman. Filmen va bra om man inte redan hade sett spiderman. De va liksom bara en kopia. Mot kvällen träffa jag mina pinglor. Hade rikigt grym återförening. Vi hade inte setts på ett bra tag. Lördagen vakna jag sent så blev lite stressigt. Jag hann iaf med att gå förbi Concy och gänget i eriksberg som grilla innan jag drog till heidenstams och spela spel och umgås me underbara gänget. Kvällen sluta hos mina pinglor igen Marie, Tess och Linda! Söndagen va jag helt slut och bara latade!
 
Nu ska jag hem och byta om sen tbx till stan och träffa Iva.
 
Här mös underbara sälskapet!
Sötnosarna på Edensberg <3
Marie o Linda hos Tessi <3
Grym kväll med underbara människor<3
Mina sockerbitar!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0