Be The Type Of Person You Wan't To Meet

Gööööd Mörnin!!
 
Ush vilken hemsk morgon!! Vaknat av o till. Har legat i sängen en timma tills postgubben ringde på. Fick ett av mina pkt äntligen. De andra kommer dröja några veckor triiist. Så min morgon blev lite bättre iaf! I tisdags hade jag en underbar morgon. Tog hand om mig. Andligt och kroppsligt. Ingen stress och mobil bara slappna av och göra pedekyr och manekyr med hårinpackining etc. De va otroligt skönt. Sen kunde jag jobba utan problem. Igår Blev de jobb till 13. Bråka lite me en kollega som jag gillar o irritera så till slut blev han så sur så han kasta tallrik på golvet?!. Efter jobbet fika jag me min brukare på cafe Linne åt deras enormt goda macka med fetaost. Hon hade varit på reggae festivalen och berätta olika historier. Sen gick jag en sväng till solariumet och som tur träffa jag på Adi så de blev sällskap hem. Mot kvällen träffa jag Ivonne. Vi gick på bio och såg filmen Expendables 2. Den hade bra action scener. Men hade de inte varit så bra skådisar hade nog inte filmen fått 4 av 5 från mig. Efter filmen satt vi oss på vårat favo ställe som vanligt!
 
Idag är jag helt ledig. Planerat in en träff med Hanna på stan sen får jag se. Mot kvällen ska jag till heidenstam för att se El classico! Vamos Los Blancos!!
 
 
Här kommer lite bilder gott o blandat!
 
Jag o min underbara kusin!  Sista dagen efter massa äventyr på stranden så gav han sig iväg till cypern!!
 
Iva o Micke På Toni på golvet Som får stryk igen..
Hjälpte polisen och lösa ett fall hehe trodde jag skulle aldrig göra men kul va d
Utgång me kollegorna innan semestern! En oförglömlig kväll!! Enda killen här och han syns inte!
Jag o min man ! Hitta han i Turkiet .
Älskar den här bilden på kusinen o brossan! Så mysig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0