Appreciate what you have before it becomes what you had

Ohh jag e helt slut. Hade lång dag igår. Och idag är jag ba sur för hur matchen sluta inte och ens d fina vädret kan pigga upp mig. Idag jobbar jag till 21. Troligtvis åker jag bara hem efter. Jobbar dag imorgon.
 
Igår va jag ledig så passa på att göra grejer. För jag kanske inte ´hinner nu när jag ska jobba hela helgen.
träffa Hanna och fika på Unico sen Träffa jag Ömer och fika på Waynes sen Hem till Ivonne som fixa oxå fika fika till mig. Medans vi vänta på resten av gänget satt jag hon och Hussein och titta på film. När alla va där tittade vi på matchen. Jag satt bland 5 st Barca fan. De va tufft men jag stod på mig:D
 
 
 
Vrf?? Hahaha
 
Riktigt grym kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0