Who cannot understand your silence, cannot understand your words

Heeeeeeeeeey!!

Idag har jag varit väldigt seg varit hemma endast. Haft tandvärk så jag fick sjukanmäla mig! Jag känner mig deppig idag. Jag vet inte vad det är. Börjar få en del konstiga tankar om att jag saknar en person i mitt liv. Det är knasigt.

Helgen har varit helt okej. Jobbat 35 timmar typ. Va helt slut söndags kväll så jag somna runt kl 19. Det va ändå värt det. Det va lugn helg med mkt buserier på jobbet. Fick kändis besök. Hunden dino som va med på filmen farsan! Haahah. Kolla lite på stan eftersom d va kulturnatten va helt slut så drog till concy. Jag va inte så bra sälskap för jag somna typ.

Jag vet inte ännu va jag ska göra idag. Borde plugga lite d vet jag. Kanske fikar me hen och u på stan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0