The butterfly counts not months but moments, and has time enough.

HEEEEEEEEEEEY!!

Idag hoppas ja på en bättre dag. Jag vakna med huvudvärk dock men d ska inte hindra mig från att ha kul idag. Igår somna ja sent så d ledde till att jag vakna sent idag. Jag såg två underbara filmer igår Bride Maids och Something Borrowed.

Det är ju FFF idag Freaky Friday Finaly!!
 Idag är jag äntligen ledig! Jag har städat mitt rum lite idag lite såg inte så bra ut. Man märker att ja verkligen vart stressad. Hittat lite kaffe koppar här o var. Vissa fulla?? Ska försöka plugga lite nu vart lite slarvig med det. Sen måste jag hitta en outfit för ikväll. Nått som passar middag drink oh ev utgång?!?

Sen ska jag ner till stan träffa några från jobbet. Först vikarierna på Palermo sen ska jag till Hijazz med arbetskollegorna. Sen tänkte vi ta några drinkar på  Stationen nya stället som öppnades igår tror jag. D ska bli spännande o se för d har tre olika tema Rom, London och Paris längtar! Jag har inte druckit på flera veckor nu så lär ta d lugnt. Sist jag drack va innan ja drog till Turkiet.  

Imorgon jobbar jag på Pelle. Efter ska jag nog till C och boka resan. Kvällen vet jag inte hur d slutar har trippelbokat mig! Typiskt Mig! Jag vet inte om jag ska på Kräftskiva m T, Spelkväll hos S eller Hemmafest innan utgång hos C. Får se va som händer oftast blire d inte alls som jag tänkt mig ändå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0