Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending

Heeeey!!

 
Jag har varit upptagen med små saker som tagit mkt tid senaste dagarna drf dålig uppdate. Men också för jag behövt plugga o vila. Hur skönt som helst. Jag lyckades färga håret morotsfärg. Så ställde in hela min dag igår tills jag fick hem nytt hårfärg! Nu är jag nöjd!!

Idag va jag Äntligen på läkarbesök jag längtat faktist efter. Jag sökte för min trötthet. De tog prover som jag får svar om en vecka så jag hoppas d visar nått!! Gick till U på en morgonfika innan jag drog till jobbet. Efter jobbet träffade jag Ad en stund! Det va trevligt!

Kan inte förstå att du inte är här hos mig längre!! Jag saknar dig varje dag! 20 år har gått och inget har förändrats inom mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0