Forgiveness means letting go of the past...and i forgive you much

Heeeeeeeey!!

Idag har det varit lång dag känns d som. Jag har jobbat. Det va konstig stämning på jobbet snurrigt o grinigt. Vet inte om d va d för konstiga vädret. Men det kändes inte som en vanlig arbetdag iaf.

Efter jobbet gick jag ner till stan för att fika o shoppa lite med min brukare. På köptet fick vi en dusch.

Sen köpte jag med mig lite fika och åkte till Mo som va förkyld stackarn. Det va d minsta jag kan göra för Tack vare Mo o Ar blev min Iphone äntligen fixad!!

Jag hade planerat att åka till sthlm men mår lite illa så jag stannar hemma. Lika bra får lite plugg fixat. Åker imorgon istället.

Kommer ni ihåg?? FETT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0