Don't let the noise of others' opinions drown out your own inner voice.

Heeeeeey!!

Jag har precis ätit frukost gud så mätt jag är! Kan knappt andas ju. För mkt av de goda. Ska strax ner mot stan innan jag drar till jobbet. Lugn början på veckan. Precis vad jag behöver.

Jag är helt slut efter helgen. La mig rätt så tidigt igår. Innan små syskonen ens sov. Jag jobbade på Pelle och efter så träffa jag vänner och umgicks. Både fre o lörd slutade på BJ som jag inte varit på flera månader. Det va trevligt. Men allt va som vanligt.

Har haft svårt med ett beslut så jag frågat kära vänner efter råd och fick till svar av en " gör du det så kan du glömma mig ditt val" (blev rörd av min söta vän och den andra " Gör det du vill står vid din sida även om jag inte gillar det" Oxå riktigt sött! Blev rörd hehe!


Bild från alanya när jag va på turkisk bar me live band (älskade det) fick rosor från olika håll blev smickrad..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0